Kalendarz z logo firmy
Kalendarz z logo firmy
autorem artykułu jest Anna S.
Zbliża się koniec roku, firmy mają przeznaczone budżety na zakup materiałów reklamowych w tym także kalendarzy. Obecne technologie dają użytkownikom możliwość korzystania z elektronicznych kalendarzy, notatników i innych software. Czy jednak wyprą one tradycyjne metody drukarskie? Wiadomo, że software trzeba gdzieś zainstalować, zatem wiązałoby się to zakupem drogiego sprzętu. Tradycyjne wydruki są tańsze a co za tym idzie, firma może zakupić ich więcej i dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów. Jednak, że nie wszyscy idą za technologią i jednak wolą kalendarze czy notatki na papierze. Aktualni usługodawcy posiadają szeroki wybór kalendarzy czy notatników. Uatrakcyjniają je różną oprawą, dają możliwość umieszczania loga na okładce, wklejenia stron reklamowych, drukowania loga na wstążce i inne. Możliwość zdobienia kalendarza jest wiele. Jednakże wiąże się to z podwyższonym kosztem jednostkowym. Wysoki koszt to nie tylko okładka ale także drukowane kalendarium, w zależności od modelu, posiadające różną ilość stron, jak również wszelkie dodatkowe elementy. Kalendarz jest uznawany za dodatkową formę reklamy, dzięki temu, że jest kalendarzem wiadomo, że klient będzie go miał cały rok. Forma wręczania takiego gadżetu możne być bardzo różna, może to być na przykład: prezent mikołajkowy, bądź świąteczny, jako gratis w produkcie, czy czasopiśmie lub też inna forma.
--
CP_PRINT
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Zobacz takze:
Bielizna jako sposób wyrażenia siebie?
Słodka strona reklamy
Jak Schudnąć Szybko i Skutecznie
Czy kredyt warto spłacać wcześniej
Lampy Bioptron.